Jag har inte..

..orkat uppdatera!

Har varit så seeeg de senaste dagarna, även om jag lägger mig sjukt sent så orkar jag ändå inte blogga eftersom det känns som om att jag gör viktigare saker, jag kollar på tv, chattar på MSN eller spelar spel. Inget vettigt, men ändå :P

Våran skolreunion i lördags, var hur ROLIG som helst. Vissa blev sjukt fulla och jag var bara lite smålullig efter ca 5 cider :S jag brukar bli full på det annars, men i lördags gick det hur bra som helst!

Idag var jag hos Merdi och tog det lugnt bara.
Kollade på tv, är så glas att Joslyn åkte ut (men jag kunde nästan ana det) HAHA!
Efter det kom Siska för att färga sitt hår, ÄNNU EN GÅNG. Hon blonderar sig nämligen så det tar sin lilla tid. Hon la in en pärlblond färg i håret idag (hon var orange) det blev fint måste jag säga till hennes fördel men lite gult är det fortafarnde. Så imorgon ska jag göra blonda slingor till henne på folie samt klippa henne för hennes hår har dött ut!

Vill sova men det kommer inte att funka.
Fick en kommentar av en tjej för ett tag sen, som hade uppmärksammat mina dåliga sovvanor, hon sa att jag borde testa yoga, har inte hunnit göra det än (är ju så upptagen av mig) men för er andra som läser, kanske nåt för er att testa på, sen kan nu ju meddela mig om det funkar eller inte.

På fredag fyller Irma 18 år, (ÄNTLIGEN), så då ska hon firas efter det blir det vl utgång för deras del, men jag orkar verkligen inte gå ut. Känns som om att jag vill lägga ner den branschen, speciellt utgång på fredagar när alla 18-åringar är ute och man själv snart är 21 år gammal :S

Tiden går sjukt snabbt, om 15 dagar flyttar jag.
Bara 2 veckor kvar, tiden går hur snabbt som helst och jag vill inte ens tänka tanken på att åka och lämna allt det här jag är uppvuxen med och van med.
Fast det känns skönt att komma ut lite på egen hand också.

Här är lite bilder från i lördags, sen ska jag ringa ÄlskiPälski för att komma hit & sova med mig!












XoXo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback