Jag har varit..

..uppe hela natten!

Lyckades inte få igång en enda serie igår, förutom Vänner säsong 10, och den kan jag utantill eftersom det oftast brukar vara den enda som alltid tycks funka.
Satt och kollade på "Björn Gustafsson-ett livsverk" har sett den också 1-2 ggr innan, men jag visste verkligen inte vad jag skulle ta mig till, kl blev 2 på morgonen och jag började flippa, ville sova, självklart ska Vanja fu*ka allt för mig i den sekunden genom att skriva på MSN, vi började skeva om allt & inget så till slut hade jag skrattat mig pigg och innan jag visste ordet av det var kl 5 på morgonen.
Hörde jättekonstiga ljud som jag trodde kom från ett rum där vi har el-grejen :S men sen hörde jag ljusen tändas, min bror prata med min mamma och min hund skälla, trodde direkt att det var nåt skevt utanför huset. Det visade sig vara Simba som hade ont i magen eller så hade han drömt nåt bara.
Så jag gick och la mig igen och försökte titta på nån film, men den blev för mycket, så jag stängde av datorn och försökte sova utan nåt ljud, YEAH RIGHT!
Klockan blev 7 på morgonen och jag hörde en konstig ringsignal "Riing Riing", mamma har inte den och jag har inte den, pappa är inte i stan. Nu fick jag verkligen panik, nån smyger runt utanför huset, så jag blev rädd och gick och la mig bredvid mamma, när jag hörde min bror gå upp förstod jag att det var hans alarm som hade låtit. Så jag gick upp ur mammas säng och min bror säger "God morgon", vilken God Morgon ?! God dag, jag har varit uppe hela natten.
Kollade på morgon programmen, såg Vakna med the voice och det är verkligen sista gången jag tittar på nåt där Blondinbella är med i..

tack och lov att älsklingen inte sov här inatt, jag hade inte kommit undan med det här med huvudet i behåll :D

Halv 9 gick jag upp och gjorde frukost till mamma och gjorde kaffe till oss, hon fixade sig och gick till jobbet, jag drack kaffe och tog en cigg och nu sitter jagf här och fördriver tiden med att blogga. Vill inte somna nu, för då kommer jag vakna sju ikväll och ha samma problem inatt och jag jobbar från 11 imorgon så det skulle inte vara så kul.
Jag kommer skjuta mig själv om jag blir en nattuggla igen..



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback