Jag kom på..

..en kommentar!

När vi satt hemma hos Merdi i torsdags, så skulle jag slinga Merdi & Siska, allting gick bara bra och när vi var klara så började vi prata om kärlek, sex, förhållande, känslor och allt som har med det att göra.

Jag och Siska är inte de typerna som gillar förhållande och myspys och såna saker, vi vet vad vi vill och det är verkligen inget sånt ;)
Så Merdi frågade oss; Hur kan ni inte få känslor efter allt?
Siska; Ma ja se ufuram da imam känslor.

Jag skrattade så att jag skrek (det betyder, jag inbillar mig att jag får känslor).
Det var den roligaste kommentaren på länge, visst ni kanske inte tycker den var så rolig eftersom ni inte var där, men vi tre skrattade som tre skrattande idioter kan jag lova er.




XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback