Kommer vända..

..dygnet IGEN!

Yes Yes, och allt är tack vare Patt! Kunde fan inte somna om igår så jag låg och kolla på film hur länge som helst.
Baby gick till jobbet vid 8-9 då var jag fortfarande vaken :S
Jag hade tvingat Patt ringa och väcka mig när hon vaknar, men hon ringde en gång och skrattade bara.
Har hon inte lärt sig än att man måste BOMBA mig tills jag vaknar, på mobilen och på hemtelefonen!?!

Det här skrev hon nyss på MSN;

Patti- chile 19/1 - 16/6 säger:

god morgon sömntuta

» bambii - Sto me sada trazis pored njih toliko? säger:

nööörd är duu

» bambii - Sto me sada trazis pored njih toliko? säger:

du borde bpmbtaat mig

Patti- chile 19/1 - 16/6 säger:

haha vf

Patti- chile 19/1 - 16/6 säger:

jaaa för att dt verkade ju gå så jävla bra

Patti- chile 19/1 - 16/6 säger:

me ditt jävla morgon humör

Patti- chile 19/1 - 16/6 säger:

faan blir av me huvvet nästa gång


Aja, ska få i mig lite mat nu, vakna kl tre fan, dags för lunch :P


XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e han? :D

2009-01-14 @ 21:21:57
Postat av: Anonym

vem e han? :D

2009-01-14 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback