Mamma & jag..

..är såna nördar!

Till och börja med är vi beroende av Top Model och Shear Genius, (det programmet är som Top Model typ med det handlar om frisörer).
Hur som helst så verkar alltid jag och min mamma veta vem som kommer ha det snyggaste fotot, vem som kommer lyckas göra den grymmaste frisyren, vem som kommer vinna utmaningarna, vem som kommer få immunitet från att åka ut och vem som kommer att åka ut.
Och vi tycks ALLTID ha rätt :S riktiga nördar är vi helt beroende av tv:n och såna program.

Nu tittar jag och brorsan på Ali G in da house, ÄLSKAR DEN FILMEN, kan kolla på den hur många gånger som helst.
Efter det blir det väl sista avsnittet av Gossip Girl och sen ska jag försöka att sova!



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback