Nu är jag..

....pigg & alert!

Inte för att jag har sovit nåt, utan för att jag har haft fullt upp typ hela dagen.
Har städat (så ovanligt, NOT), kollade på tv, (haha), drack kaffe efter kaffe, hoppade in i duschen i iskallt vatten började sminka mi´g och nu är jag klar med allt, ska bara ta på mig byxor sen är jag redo att gå.

Ska nämligen hem till Siska ikväll med Merdi och ta några drinkar, VODKA&REDBULL för min del så att jag piggnar till, eller nej, det går ju inte, kommer vara uppe inatt igen i sånafall och jag jobbar imorgon, börjar kl. 10.00, ORKA!
Tycker om att jobba, men mitt jobb är så lång bort, jag orkar inte ta mig dit på morgonen och i den här kylan här

Men nu ska jag börja röra mig mot stan..




XoXo

Kommentarer
Postat av: Peeetra

BULLSHOT BABY! =D

2009-01-17 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback