Nu är jag..

..över trött!

Till och börja med la jag mig halv 7 på morgonen och blev väckt kl 10 av en kompis som skulle komma förbi och som redan var på väg.
Fick gå upp, tvätta håret snabbt och sätta på kaffe.
Satt och snacka lite skit ett tag, sen va han tvungen att åka iväg och jobba och jag tänkte dt är lika bra att inte somna om för då lär jag vakna vid sex på eftermiddan och förstöra hela dagen.

Började damma här hemma istället, alla härn och vrån som jag kom åt, efter det plocka jag fram dammsugaren och skrämde ihjäl Simba (han är mest rädd för dammsugaren), efter det skura jag hela huset också och medans de torka, tvättade jag fönstrena och badrummen.
Herrejävlar asså, den man som gifter sig med mig kan verkligen skatta sig lycklig!
 
Hoppade in i duschen och efter det sminkade jag mig och fixa iordning mitt hår. Ringde även Irma som kommer hem på söndag, fatta att hon har varit borta i tre månader, när hon får veta att jag ska åka, I ETT ÅR, kommer hon flippa över, men men, vad ska man göra..

Efter det gick jag hem till Merdi, satt och snacka skit, drack kaffe, kollade på tv, visade henne bilder på min blivande pojkvän ;):D , HAHA!

Nu ska jag fortsätta titta på How I met your mother..



XoXo

Kommentarer
Postat av: Merdi

Tjabadabbbaaduuu bebis!! Hahah aa din blivande kille e sööött men du e sötaree älsk...Fin bild du la ut hahah du hade säkert glömmttt bort dem bilder de va ja som påminnde dig idag hahahah...haj ska gå föröska sova hoppas ja lyckas ses imån da....love ya



XOXO

2009-01-13 @ 02:31:10
Postat av: Merdi

Föresten Joker va en bra fotograf den kvällen måste ja säga..hahahah haj hej då sad....



XOXO

2009-01-13 @ 02:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback