Om 26 dagar..

..åker jag!

Pratade nyss med min värdmamma och hon sa att jag ska boka in min resa mellan den 14-16 så att jag kan komma iväg nån gång!
Den 14:e vill jag inte åka, då är det ju alla hjärtans dag, gäller bara hitta nån att fira med också ;) så jag får leta upp en biljett till den 15 eller den 16:e Februari, så inom 26 dagar är inte jag kvar i Norrköping, utan jag är i Londooon baaaby!

Lika mycket som jag ser fram emot det, lika mycket är jag rädd.
Det är inte en annan stad, det är ett annat land helt enkelt. Jag har verkligen inget lokalsinne, den saken är säker. Men tack och lov så kommer jag ha ett par styckna att umgås med så fort jag kommer eftersom deras grannar har också bosniska Au-Pairs som är i min ålder!

Så från mitten av Februari kommer ni att få följa min blogg om mitt liv i Europas huvudstad :D.
Hoppas att ni ser fram emot det lika mycket som jag :D



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback