Orkar inte..

..med nåt idag!

Vaknade rätt så tidigt idag, vid 12 tiden skulle jag tro.
Det var hur fint väder som helst ute då faktiskt, jag ville bara ta Simba ut på en morgon promenad, men jag kände att jag inte orkade, visste direkt att jag skulle tillbringa en till dag hemma :P

Mamma gjorde sarma (bosnisk maträtt) så jag kände lukten i hela huset och blev hungrig direkt. Det skulle ta ytterligare tre timmar till att laga den när jag hade vaknat (hon hade precis börjat) så jag  bestämde mig för att laga mat till mig själv så länge.
Drack kaffe & tog en cigg och slappade framför tv:n (ovanligt då)

Gick med brorsan för att köpa glass, blev så sugen på Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie men den var slut så jag fick nöja mig med en Cherry Garcia istället, men men, den duger antar jag :D

Ska kolla på film nu eller nåt, Patt har inte hört av sig idag men jag hoppas att allt är bra eftersom hennes kusin skickade sms till mig igår om att hon hade bråkat med sin moster där nere, så hennes andra morbror fick komma och hämta henne och köra henne till det andra stället som hon ska bopå nu
Där kommer hon trivas, det vet jag!




XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback