På lördag..

..ska vi ha en reunion!

Fick sms av Rima idag, hon undrade vad jag tyckte om en reunion på lördag.
Tyckte att det var en jättebra idé!
En skolreunion kommer det att bli då, alla vi som umgicks (skolkade) i gymnasiet, för er som inte vet så tillbringade vi mer tid ute på bänkarna än inne i klassrummen, speciellt jag, som inte hade några kompisar i min klass.
Rima, Ivan, Patti, Nico och Olivia o.s.v de var de jag umgicks med och de gick i samma klass, sen fanns ju också Gabriella, Arijana och alla de från deras klass som jag också brukade vara med.

Min klass tyckte inte om mig särskilt mycket, men det störde inte mig, jag hade ju alla dom som jämt skolkade för min skull.
Sist de hade en reunion så var det inte så bra mellan oss alla, så jag valde att inte gå dit.
Men det verkar som om att vi alla har mognat (hoppas jag iaf) och kan lägga det här bakom oss, trots allt, vi var väldigt bra kompisar ett väldigt bra tag!

Jag var ju med på Rimas, Nicos, Ivans, Pattis och deras klassfoto i trean, jag som inte ens gick i deras klass, inte ens för en dag ville jag göra nåt med min egna klass, men men, hade mycket roligare med deras klass.











XoXo

Kommentarer
Postat av: PERNLLA

härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback