Patetiska människor..

..finns det ju gott om!

Orka snacka så mycket skit om folk, se ner på dom och önska de allt det värsta i livet om de ändå sen ska lägga ut bilder på dom lite överallt på alla communities (eller hur dt stavas), skriva att man älskar den personen, hur man ska gifta sig med den, att man inte kan tänka sig tillbringa en en sekund till utan den osv, jag tror ni förstår vart jag vill komma..
Riktigt synd, men men, bryr mig inte för övrigt utan bara att vissa har sån dubbelmoral!

Vaknade kl 10 idag IGEN, pga att Patti ringde och väckte mig, (jag bad henne iofs eftersom jag vänt dygnet upp & ner), la på med henne och skrek ut H*RUNGEEE och somna om igen :P efter det plingade det på dörren typ 13 ggr gick och öppna och där stod Merdi och ville komma in och dricka kaffe innan hon skulle till Willys och handla, satt och drack kaffe och kollade på våra bästa år, FU*K vilket dåligt program med det är som en drog, helt sjukt asså!

Lekte med Simba ett tag, pratade med min värdfamilj om allt & inget.
Vid fem tiden gick jag och Patti hem till Merdi och svullade, jag tror jag åt allt och inget, sjöng på spanska (kan inte språket) , POSE POSE POSE!
Spelade Remi en stund då ringde älsklingen som skulle komma hämta mig & Patti, släppte av henne hemma och nu är vi hemma hos mig och ska se på film alldeles strax ;)
medans älskling byter om och allt innan filmen ska jag fixa ihop nåt att äta innan vi börjar mysa, hihi!

Baby är här nu, ska kolla på nåt kul nu..






XoXo

Kommentarer
Postat av: Merdi

fannn vikka kort alltså fan de e dö gammlaaa..måste fan ha dem har inga kvar sen datorn blev tjuvvaddd...uhhh blir dö arg när ja ens tänker på de...ses sån..pusss



XOXO

2009-01-14 @ 00:31:52
Postat av: Anjaa

Yes in deed. Ska skicka alla bilder eller så bränner ja ner de åt dig.. You know you love me, XoXo Bambiiii :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback