Så himla..

..skön dag!

Vaknade vid ett tiden idag av att mamma väckte mig, gick upp och gjorde mina vanliga morgonrutiner, som att dricka kaffe och ta en cigg och sen tvätta av gårdagens smink :P vilket jag borde bli bättre på att göra på kvällen, men det kommer la med tiden..

Har inte gjort så mycket mer, fick dessutom ett telefonsamtal om att åka utomlands att jobba och det lät jättelockande, så jag tackade ja, så att om allt går enligt planerna flyttar jag härifrån i mitten av februari.
Mamma är ju inte så glad, brorsan bryr sig inte så mycket och pappa vet inget än :D
Jag ser jättemycket fram emot att få komma bort härifrån, ETT BRA TAG!

Åt mat typ 14 ggr idag, ÄLSKAR WOOK, speciellt när min mamma gör den ( hur fan ska jag klara mig utan henne när jag flyttar) ???

Nu ska jag iväg och kolla om det finns färdigtbryggt kaffe, annars så fixar jag ihop mitt afrikanska te och sen gäller det att kolla på Gossip Girl, det senaste avsnittet har kommit ut nu :D


XoXo

Kommentarer
Postat av: Elina

vart utomlands ska du jobba:O:O???

2009-01-09 @ 20:15:23
Postat av: HannaPanna =))

uppdatera bloggen då ;)

Postat av: Anjaa

LONDOON BAAABYYY

2009-01-14 @ 00:27:41
URL: http://bambiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback