That 70's show..

..är bara för bra!

Tittar på det nu och skrattar riktigt mycket!
Har aldrig tänkt på hur mycket jag tycker om det programmet, det var också en av de serierna jag och Olie var beroende av ett tag. På tal om Olie så kunde hon inte komma den här helgen så vi får hoppas på att hon kommer ni i helgen, eller åtminstone nästa helg till Irmas 18-års dag :D.

Vaknade vid halv två tiden idag, helt utvilad faktiskt.
Iofs la jag mig rätt tidigt igår, vid 3 tiden tror jag (tidigt för att vara jag).

Undra vart i världen Patti befinner sig just nu? Om hon sitter på nåt flygplan igen eller om hon väntar på nåt flyg eller om hon har landat i Chile, men då skulle hon ju höra av sig sa hon ju.
Får ta och messa henne och se.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback