Vilken kick..

..av ingetting!

Hade däckat, GROVT också!
Älskling har tydligen sett tre filmer och några Vänner avsnitt, jag minns knappt att jag såg nåt av den första filmen vi satte på ens, tydligen hade jag skrattat mycket i sömnen, åt replikerna..

Då när jag var som mest beroende av serier (är det fortfarande, men hade en period då jag var BESATT) då kunde jag ligga och kolla på Will and Grace, Vänner, Thats 70's show, 2 and a half men m.m. jag behövde inte gå ut ens, när jag väl var ute kändes det som om att jag ville gå hem för att titta bara. Efter ett tag kunde jag inte somna utan att kolla på serierna och jag somnade alltid efter typ 2 avsnitt men jag kunde skratta åt det som de sa, i sömnen, eller så kunde jag få sjuka sms av Olie mitt i natten;

Hahahaha, tittar på våra män( two and a half men för er som inte fattar).
Du vet när Alan dejtar en gamling. Så Charlie drar massa skämt, han ba;
1. Her High school picture is carved on a stonewall in France.
2. Her first christmas, was the first christmas.
och sist men inte minst;
Like to take long walks on the beach after crawling out of the water and growing legs!


Såna underbara SMS kunde jag få vid 4 på morgonen och jag saknar det SJUKT MYCKET!
Kan inte fatta att hon kommer hem om två dagar, JIIPPIEE!
Då ska vi verkligen ta igen allt som vi har missat , vilket är otroligt mycket ;) :D

Nee, nu vill jag äta, igen :P sen blir det väl en hel film får vi hoppas på, om inte älskling somnar den här gången, för jag är ÖVERPIGG!



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback