American pie presents..

..the naked mile!

Fan vad jag älskar den filmen, har sett den 10 ggr & kan se den lika många ggr igen.
Mina v-föräldrar är på nån sans föreställning ikväll & jag är barnvakt, men det gör inte så mycket eftersom, Melisa också är barnvakt och Danira är hemma och ska packa, hon åker till Turkiet om några timmar med sin v-familj!
Och min älskling jobbar ikväll.

Imorrn minsann, slutar tidigare (hoppas iaf), träffa Becca på Barons Court, åka till Leicester Square, ta några drinkar i Yate's Bar och ha hur roligt som helst faktiskt.

På lördag är det midsommarfirande i Hyde Park.
Jag, Melisa & Becca ska dit, äta, dricka & umgås med svenskar. Har även sagt till Elly att han och hans kompisar ska följa med, så vi får se vad som händer.
Undrar om det kommer finnas nån midsommarstång man kan dansa runt ? :/

Tänkte lägga upp resten av bilderna från när jag var hemma, så kolla & njuuuut!













XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback