home sweet..

..home!

Borta bra, men hem är verkligen inte bäst!
Jag kom tillbaka til London i söndags, och det känns så skönt att vara tillbaka, det var UNDERBART att vara hemma. Men mitt London är ändå verkligen bäst!

Jag träffade min älskade familj igen, mina klockrena kompisar, min helt fucked upp stad (som jag egentligen innerst inne älskar) & det kändes som om att jag aldrig lämnat stan.
Alla man känner sitter på samma platser, med samma folk och gör samma sak.

I vissa stunder frågade jag mig själv "varför flytta jag till London egentligen?" men för det mesta undrade jag "varför åkte jag inte till London tidigare.
För hur kul jag än hade hemma, så är London ändå den bästa staden i världen!

De flesta  trodde ju att jag skulle komma på onsdag, fast jag egentligen var där måndag kväll/tisdag morgon. Landade rätt så sent på måndagen, pappa kom & hämta mig, hem för att äta och sen sova i MIN säng.
Dagen efter åkte jag, mamma, pappa & bror till Ica Maxi, där jag ringde till Irma för att säga att jag skulle komma dagen efter och så, ringde direkt upp Amanda efter det och frågade om Irmas kod, pappa körde mig hem till Irma, jag plinga på & höll för kikhålet, hon trodde att det var Amanda.
Hon hoppade tillbaka ett steg, sen hoppade hon på mig och grät skitlänge!

Efter det gick jag till Merdi, SKÄMTDÖDAREN, som fatta att jag skulle komma, jag tror Vildana gola, men men!
Satt hos henne en stund, drack kaffe, rökte & snacka skit. SOM VANLIGT!

Drog till Fräcka för att träffa Irma, Amanda, Tessan och Mateja, satt med dom en stund, tills Patti ringde Merdi och de bestämde sig för att de skulle träffas i stan, jag såg patti gå och sprang mot henne, när hon såg mig kunde hon inte sluta skrika, herregud, hela stan trodde hon hade sett ett spöke!

Hursomhelst, min brors student var klockren.
Jag & Patti fixade oss hemma hos mig, drog till hans utspring, han sprang ut, åkte flak & i gick till Merdi för att dricka och därefter Otten.
Fy fan asså, hur mkt de än har renoverat kmr det ända alltid att vara mla samma skit & samma gamla Otten.

Orkar inte skriva mer, låter bilderna tala för sig själva.



























'





 


Nu orkar jag inte mer.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback