Lite om..

..våran helg!

Hmm, Danira är i Turkiet.
Becca har precis kommit hit.

I fredags gick vi till Yate's bar på Leicsters Square. Oh, vad jag ÄLSKAR den baren. Musiken & folket är bara BÄST!
Innan det så var vi hemma hos Becca i Hammersmith (eller vart fan det är nu hon än bor) drack lite, tog bussen till tuben och därifrån till Leicster Square.
Drack ännu mera där, träffade Shiz & David, (Melisas kompisar) vi lämnade henne vid baren med dom medans jag och Becca stormade dansgolvet med våra Otten moves :P
Efter Yate's drog vi till Piccadilly för att hitta vilken buss Becca skulle gå på, när vi hittade den åkte hon hem och jag och Melisa åkte vilse, istället för att gå av vid Oxford Cirkus, åkte vi till Marble Arch (där vi kunde ta samma buss vi skulle byta till på Oxford) men istället tog vi en buss hela vägen tillbaka till Oxford Cirkus och satte oss på våran buss hem, som vi sedan märkte också stannade på Marble Arch.
Bussen stannade i Ealing Broadway och vi var tvugna att ta en taxi därifrån. Ingen av oss vlle åka själv, så jag sov hos Melisa & hon får bara ha nån som sover över ifall hon frågar sin v-pappa.
Så jag var tvungen att gömma mig i hennes rum tills dagen efter då de hade gått.

Lördag morgon var det ju sm sagt "midsommar firande" i Hyde Park, det var jättedåligt väder & skit s vi satt där en stund, det började regna, gömde oss under ett träd sen blev det hur soligt & varmt somhelst så vi satte oss på gräset igen. Melisa åkte hem och skulle vara barnvakt, så jag och Becca drog till Marble Arch och shoppa i Primark, sen vidare till Oxford, Piccadilly, Trafalgar Square och sen Embankemt där vi satt i gräset, lyssna på musik & bara njöt av att vara i London.

Söndagen jobbade jag till 4, Melisa kom & hämtade mig. Åkte och träffa Becca i Hammersmith, och därifrån drog vi till Embankment igen, McDonald's för att käka, sen parken vid Embankment igen, vidare till Leicster Square, träffade på Max och hans kompisar, Max bestämde sig för att bära mig igenom hela L.S, skitkul.
Drog vidare till ett fik, spande in människor och snackade.
Drog till Piccadilly, satt där en stund och drog hem innan 12.

Klockren helg, hann både vila ut & festa .
Bilder kmr nästa gång.

XoXo

Kommentarer
Postat av: elin teborn

men snälla kvinna, UPPDATERA;)

jag vill veta vad ni har för er:)

kram

Postat av: fucki

fucki lika mycket där som här?

2009-09-21 @ 01:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback