Nu är jag..

..lite ledig!

Har städat klart allting nu.
Min v-mamma gick  för att köpa åt och min v-pappa gick för att spela golf, det är meningen att jag ska stryka kläder nu, men jag orkar verkligen inte göra det.
Barnen sover och ska vakna om stund, Mak ville inte sova, i en hel timme låg han vaken och sjöng och försökte väcka Mia, lycka till.
Den tjejen älskaar att sova & äta, som en riktig man är hon, jag lovar.

Ikväll ska vi först hem till Becca och ta några drinkar hemma hos henne, efter det så ska vi gå till Yate's bar i Leicster Square och ta några drinkar.
Jag var i Yate's bar första gången med J, och ÄLSKADE verkligen det stället.
Klockren musik & underbart folk.

Imorgon är det ju Hyde Park som gäller för midsommar firande, efter det har Melisa babysitting, men jag och Becca ska ut iaf, funderar på om jag kanske ska ta med henne till Arts eller om vi ska gå nån annanstans ?
Vet verkligen inte vad vi ska göra, men i London är det inte så svårt med tanke på att du har så mycket att välja mellan.
Det skulle vara underbart om jag kunde vara i Norrköping under dagen och i London på kvällen.
Så att jag kunde vara med min familj, fika med kompisarna under dagen och sen ha alla möjliga val att hitta påunder kvällen, men tyvärr!
Man kan inte ha kakan och äta den (fan vad svensk jag låter:P)





XoXo


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du e en bitchhh bara så du vet! Hör inte ens av dig när du e här. Fick se dina bilder nyss! MYCKET BESVIKEN!

2009-06-21 @ 00:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback