Taking back..

..my love!

Alla vet att jag inte tycker om Enrique Iglesias, men jag BARA ÄLSKAR hans låt med Ciara - Taking back my love & lyssnar på den om & om igen här hemma.

Den 28 Juli kommer jag hem till Norrköping och planerar att stanna till den 11 augusti, 2 hela veckor, får se hur jag klarar av det, men jag har även planerat att åka till GBG i ett par dagar till min kusin Anisa och ta Patti med mig om hon får ledigt från jobbet. Har inte sett Anisa sen nyår, fatta det asså?
De senaste 2 åren träffade jag Anisa mer än vad jag träffade Patti eller nån annan i Norrköping.
Jag var hos henne, sen kom hon till mig, sen åkte jag tillbaka till henne, sen kom hon till mig med Barre, sen åkte jag till henne igen, sen kom hon till mig med Dajana och så höll på hur länge som helst i nästan 2 år.
Helt sjukt men galet kul måstejag erkänna.
I augusti har det gått 8 månader sen vi sågs sist, jag tror att hon har sovot sig igenom de månaderna, gått i ide eller nåt medans jag har slitit som ett djur, HAHAHA!

Har städat hela morgonen, drickit kaffe & rökt.
Barnen är i skolan, min v-mamma gick för att handla mat och min v-pappa är ute och grillar. Ska gå ner och göra en sallad och tvinga honom att göra Pimm's, det är en dricka, som sangria typ, men 100 ggr godare.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback