Aa, jag är..

..vaken nu!

Tro det eller ej men jag har varit vaken sen 07.45, som varje dag. Gick upp, borstade mina tänder och tvätta mitt ansikte, ner mata barnen, klä på dom, dricka kaffe och äta. Tog barnen till nursery, tog en cigg, drack lite till kaffe och nu är jag här. Har tvättat mitt ansikte noga och sitter med en ansiktsmask nu. Mitt ansikte är katastrof nu för tiden, jättetorrt är det.

Tro det eller ej men jag la mig vid 10 tiden igår också och somnade som en stock direkt, vif halv ett ringde min mobil, trodde det var min väckar klocka och mina ögon var fastklistrade, Hussein, you're so dead :P vid 6 imorse bestämde sig en fågel för att landa vid mitt fönster och sjunga för mig, så jag fick hålla för öronen och somna om igen på nåt sätt :S

Nu ska jag tvätta av min mask, sminka mig, fixa håret och sen fika med Danira.


P.s Min blogg har fått lungcancer återigen, så jag kan inte ladda upp bilder :(



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback