Äntligen lite..

.. tid för mig själv!

Sitter, äter kex och dricker cola. Har inte blivit nån springande sen i fredags eftersom Daniras värdpappa har åkt iväg för att åka skidor och hennes värdmamma är gravid och kan inte göra nåt, så om hennes värdbarn (Luna) vaknar mitt i natten måste ju Danira vara där.
Så vi har hängt hemma hos Danira sen lördagkväll ( i fredags var vi ju hos mig ), käkat Ben&Jerry's, godis, chips, popcorn och druckit cola, så att nästa vecka blir det bara att springa och inte äta :D HAHA!

Har städat övervåningen idag, tog barnen till deras dansgrupp, min värdmamma åkte och handla mat, kom hem, åt pizza, dammade nedervåningen och började stryka kläder. Strök det mesta förutom min värdpappas skjorta, KAN VERKLIGEN INTE STRYKA SKJORTOR!
Herregud asså, försökte få hit Danira så att hon kunde hjälpa mig, men hon kan inte heller stryka, dessutom så sover Luna och ska vakna närsomhelst så att hon måste vara hemma!

På lördag ska vi ÄNTLIGEN ut., ska till Arts Club sen efter det får vi se. Danira älsklingen har fixat babysitting till mig hos en fransk familj under dagen, så efter det ska vi ut. På söndag ska vi till Westfield, jag och min värdmamma hann bara vara där i 1 timme, tidigt på morgonen, så jag hann inte riktigt med allt som jag ville, men Daniras värdpappa kommer hem lördag morgon så att i helgen kan vi göra vad vi än vill :D

Igår somnade jag 22:15 :O MIRAKEL. Träffade Danira idag på dansen och hon sa att hon hade somnat 21:15, herregud asså, att vara Au-Pair tar verkligen på krafterna kan jag lova, de som känner mig vet att jag inte sover försen 5 på morgonen.

Nu tror jag att jag ska ge mig in på att försöka stryka den där skjortan igen, göra det bästa av situationen!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Bellahhhhhhhh

Att du orkar!!!!!!! Jag hade nog strypt barnen!!

Och den Anja jag känner hade oxå gjort det!!

2009-03-04 @ 15:29:06
Postat av: Bellahhhhhhhh

Men städningen är din grej! =)



Hahhahahahhahah



Miss ya <3

2009-03-04 @ 15:30:16
Postat av: Merdi

bubbavvviiii ma znala sam ja da ces ti biti bra hemmafruuu hahaha samo sto te ,te skjortot jebu hhah haj nauci ces se....tvoj bästa kompis moca ti ju u bolnici operise se....love ya o missss yaa

2009-03-04 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback