Är det..

..helg?

OMG, jag förstår inte att det är fredag igen?!
Veckan har gått sjukt snabbt, nästan lite för snabbt. Känns som om att det var söndag igår och jag sa till Danira och Melisa; OMG, imorrn är det måndag IGEN!
Men nej nej, idag är det fredag och ingen utgång ikväll eftersom mina och Daniras v-föräldrar är på middag hos Sanja. Melisa är hos Danira och jag är hemma själv.

Gjorde en pizza (färdigpizza, la in den i ugnen bara). Druckit cola och kollat på TV.
har städat hela dagen, hämtat upp barnen från nursery, städat igen, matat dom, städat och strukit kläder. Pratade med älsklingen Irma förut som berättade en sak som hände på Otten igår, OMG SÅ BÄST!  Varför missar jag alltid allt det roliga?
DESSUTOM LYSSNADE HON PÅ MAMACITA UTAN MIG! :@

Vet verkligen inte vad vi ska göra imorgon, allt beror på vädret. De har sagt att det antigen bara blir kallt eller så kommer det att regna, men ooh, ORKA!
På kvällen ska vi ut iaf, eller aa, jag, Danira och Kate iaf, ska till Arts Club. Jag vet att jag alltid säger att vi ska dit och sen går någon annanstans, men imorrn SKA VI DIT!

Nu ska jag kolla på tv lite till, har fått nog av Balamory idag också :P



XoXo

Kommentarer
Postat av: BINA

Tack gumman, det kändes bra än så länge =) <3

Postat av: elin

jadu det later som en bra ide tkr jag,

vad har din familj for sig da, eftersom du ar ledig?:)

2009-03-30 @ 14:43:15
URL: http://elinteborn.blogg.se/
Postat av: Irma

du kan ju ge dig fan på att de inte var samma sak att lyssna på de utan dig! saknar dig

2009-03-31 @ 01:08:51
Postat av: Samra

hahha mamacita påminner mig om dig anji och irma , för de enda ja kunde i låten she only dance to reagge and calipso ! hahahha

men ja och irma va med varandra då just den låten kom ! då hittade vi varandra på dansgolvet .. synd fan att du inte va vid oss din bitch

2009-03-31 @ 14:25:42
URL: http://benedhabo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback