Blev en aning..

..sjuk igår!

Fy helvete säger jag bara. Satt hemma hos Danira i tisdags och kände att min mage knöt sig, och jag sa till tjejerna att jag har sjukt ont i magen, men de trodde att det var för att jag åt för mkt godis, det märks att de inte känner mig så bra än, JAG MÅR INTE ILLA AV FÖR MKT SÖTSAKER. När jag kom hem frågade min v-mamma om jag hade ont i magen och jag sa att det kändes som om att jag hade kramper i magen och hon kände detsamma tydligen. När vi gick upp för att lägga oss, sprang jag in på toan och spydde som fan.
Gick och la mig men vaknade upp varannan timme för att spy, vid 5 tiden på morgonen gick jag ner för att lägga mig på soffan. Inte för att det hj'lpte, jag spydde exakt lika mkt och var uttorkad som fan, men kunde inte dricka nåt eftersom allt framkallade spyattacker.
Mitt blodtryck sjönk som fan och jag sov bort hela dagen.
Danira ringde mig och BAD mig friskna till på lördag, att jag skulle tänka på Arts Club och S så skulle allt bli bra.

Idag mår jag bättre tack och lov, hade bara nån 24 timmars kräksjuka, men jag har överlevt :D tack vare att tänka på S och Arts Club, HAHA!
Nu ska jag titta på tv.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback