De är i..

..Barcelona nu!

Mina värdföräldrar åkte till Barcelona imorse, så jag och barnen är ensamma hemma till torsdag morgon! Känns skönt men ändå lite skumt, har inte varit här en hel månad ens och redan är jag helt ensam med barnen, känns skönt att de litar på mig så pass mycket att de kan lämna mig hemma ensam. Det är inte så att de ska iväg och handla, de är i ett annat land faktiskt!

Danira kommer snart hit och ska dricka kaffe med mig, barnen är i nursery nu, så jag är ensam hemma och NJUTER. Ikväll kommer Danira och Melisa till mig, måste färga Melisa och hennes löshår som hon köpte i Boots häromdan, bra att hon hittade, jag behöver också nytt hår faktiskt!

I lördags var vi på en klubb i Soho som heter Maya, och jag har inte haft så roligt sen jag kom hit. Det var ingen stor klubb eller nåt speciellt folk eller så bra musik heller för den delen, men det var nånting med det stället som bara var sjukt bra! Vi förfestade hos Melisa, med Bacardi Breezer som är på 70 cl här, som en Zaranoff vodka hos oss :P HAHA!

Ska försöka ladda upp några bilder här nu och se om min dator har genomgått kemoterapi och blivit botad från sin cancer, förhoppningsvist var den godartat så att ni får se bilder!
















mer bilder kommer, orkar inte nu! MEN DET FUNKAR IAF :D


XoXo

Kommentarer
Postat av: MeRdI

Duuuusssaa moja vad ja har saknat dig masssorrr....love ya

2009-03-10 @ 13:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback