Desperate housewifes..

..med Melisa och Danira!

Mia fick feber idag, vid halv 6 tiden, från ingenstans, helt spontant sådär. Tog tempen på henne och den visade 40 grader, jag vid 40 kan inte leva medans hon kunde gör allt möjligt så jag bad Sanja komma över, hon tog tempen på henne som visade ca 38.
Vi gav henne medicin och febern gick ner ganska snabbt.

Mak har däremot slagit sönder sig, han har ett blåmärke mellan ögonbrynen (?), han har skärt upp sin läpp och sitt finger, jag har ena foten i Sverige när de kommer hem och ser att barnen är demolerade.
Har suttit och skrattat för mig själv under tiden vi kollade på Gossip Girl och nu medan vi tittar på Desperate Housewifes och det enda jag kan tänka på är Maks blåmärke, hur han lyckades kommer jag aldrig att först..

Nu ska jag ta en cigg med Melisa innan hon ska hem, Danira, mitt hjärta, ska sova hos mig ikväll igen :D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback