En söndag..

..i London!

Det var så sjukt FINT väder här i söndags, oh kan inte ens förklara med ord hur fint det var. Så jag, Danira och Melisa bestämde oss för att åka till Hampstead och gå omkring en stund och sen sätta oss i den stora parken där vart ALLA sitter och sen åka hem eftersom jag hade babysitting kl 8 och vi skulle vara tvugna att åka hem innan 7.

När vi hade gått runt lite i Hampstead DOG vi nästan av hunger, så vi satte och på Carluccios och åt mat och efter det gick vi till den dät stora parken. Sjukt fint väder, man såg hela London, MASSA folk och bara njöt. Vid 3 tiden ringde min v-mamma och sa att jag inte behövde sitta barnvakt och att jag hade HELA dagen med tjejerna, LYCKA LYCKA LYCKA!
Vi köpte glass och satte oss på Starbucks med varsin kaffe, där lekte vi CSI Miami med "The curios case of the lost newspaper" berättar om det i ett annat inlägg.

Vi dög nästan så trötta vi var i Starbuck, vi ville inte gå ut eftersom kl var typ 5-6 och vi trodde det skulle vara skitkallt ute, jag hade bara svarta strumpbyxor och en "kjol" och de hade inga jackor, men så fort vi kom ut var det inte det minsta kallt, så jag föreslog att vi skulle åka till Enbankment där vart Big Ben och London Eye är, men då sa Danira att det skulle vara kallt eftersom Themsen är där och det är kallare vid vattnet. Så vi åkte till London Bridge istället, gick lite vilse och hamnade på Tower Bridge istället, från Tower Bridge promenerade vi till London Bridge och därifrån till Enbankment, vi gick i flera timmar kan jag lova utan att stanna eller sätta oss ner nånstans.
Gick vilse när vi letade efter London Eye, som är hur stor som helst OCH upplyst. Men efter ca en timme hittade vi och guess what?
Det var inte det minsta kallt vid vattnet.

Klockren dag hade vi verkligen, skrattade ihjäl oss åt allt och inget. Pratade om en massa saker som inte är vettiga, massa gamla fyllehistorier och allt möjligt. LOVELY!

























XoXo

Kommentarer
Postat av: gia

tack gullet =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback