Fy fan vad..

..trött jag är!

Kan verkligen inte ens beskriva med ord hur sömnig jag är och klockan är bara halv 11 (aa, här iaf). Har inte gjort nåt speciellt idag ens, tog barnen på en snabb promenad imorse eftersom Mia har fått vattenkoppar och kan inte vistas bland andra barn, så med tanke på det går de inte till nursery ens.
Matade dom när vi kom hem, la dom för att sova, strök kläder, de vakna, gick till parken, åt igen, lekte igen, kollade INTE på Balamory idag, konstigt nog :S

Igår kväll var vi på Flava's för att kolla på karaoke, för sist vi var där var det så fucking kul, en man som var ca 70 år sjöng den där låten; SINGING DUUUAA DIIDDDY DIDDY DAAAM DIDDDDY DOOO, vi såg en kille som var kopia av Flavor Flav (fatta ironin när stället heter Flava)
Mötte upp Elin på Ealing Broadway och gick mot Flava's, och herregud vad tråkigt det var igår. Sorry Elin att du fick uppleva det :S men Flavor Flaav var där igår igen..

I lördags var vi på Arts Club, INGEN av oss blev full förutom Melisa, på några drinkar bara. Jag, Danira och Kate drack ABSINTH utan att känna av nåt, herregud asså.
Efter Arts Club gick vi till KFC för att käka, och jag har inte skrattat så mkt sen jag kom hit. Melisa började prata med kycklingarna och fråga oss om de är syskon, sen la hon dom bredvid varandra och undra om de var tillsammans och började nästa gråta och säga ; SORRY CHICKENS! För att sen äta upp dom :P
Jag ramlade I TAXIN, fråga mig inte hur, men jag slog sönder mig iaf!

Nu ska jag sova, i helgen ska vi hem till Melisa för en tjejkväll, hon åker till Bosnien på söndags och hennes v-föräldrar ska till Turkiet, så vi ska dricka ihjäl oss på lördag och KANSKE gå ut!



I LOVE LONDON!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ingen fara, det va bara kul att traffas:)

Postat av: Medina

Sta je bona ovo :P alla nasi verkar ha blogg idag! Hahah, salim se bas ti je fino ovdje :P

2009-04-01 @ 20:39:55
URL: http://meeddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback