Glömde berätta..

..en sak!

En kommentar en av mina kompisar släppte i söndags, tänker inte säga hennes namn eftersom jag vet att hon kmr döda mig om hon får reda på det så lika bra att skita i det, för er spelar det ingen roll eftersom ni ändå inte känner henne, kallar henne X i den här konversationen!

Vi satt i Starbucks i Soho i söndags och ville gå och ta en drink nånstans, kunde inte bestämma oss om vi skulle till The Couch eller till O Bar.
Toaletten var precis där vart vi satt, men den öppnades hur sjukt som helst. Iaf så såg X en som jobbar där inne bära in toalettpapper, och vek sig av skratt medan jag och den andra bara tittade på varandra;
-HAHAHA, såg ni pappret?! HAHAHA, man kan torka hästar med den, ett papper räcker för att torka sig i flera dagar, HAHAHA!
Och hon värgrade sluta med sina kommentarer, vi såg aldrig pappret så vi fattade ingetting.

Jag gick in på toan och upptäckte att det inte var toalettpapper utan papper man torkar händerna med, på en sån där stor rulle, stackarn som om att hon är från bergen och precis sett det :D HAHA, BÄSTA EVER!

Då sa hon;
X; På tal om att skita gjorde jag nåt jag aldrig gjort förut.
Jag; Vadå?!
X; Jag sket i en offentlig toalett! Jag har aldrig gjort det förut i hela mitt liv! Nu ska jag börja skita i alla offentliga toaletter.
Jag; Vart var det då?
X; I Westfield av alla ställen, det största varuhuset, fatta vilket stort steg det var för mig!
Jag; Okej, kul för dig :S

Jag började märka att alla var tvugna att bryta revbenen för att komma förbi hennes stol, så jag säger åt henne ett par ggr och när en man kommer ut ur toan och ska gå förbi, kommer stackarn knappt igenom:

Jag; FLYTTA DIN STOL FÖR I HELVETE! Ingen kommer ju förbi dig (Hade sagt till henne 10 ggr innan det)
Mannen; Det är ingen fara, jag kommer förbi!

OMG, jag och den andra skrattade så att vi tjöt, tårarna forsade och vi kunde inte sluta, X flippade nästan över och vände sig till mannen för att tala om vilka småbarn vi var :S
BTW; för er som INTE fattade historian, så pratade vi bosniska hela tiden och mannen var tydligen också från Bosnien och satt ETT endaste bord ifrån oss. Jag och den andra skrattade bara för att han sa så. När vi kom ut så kom X på att han hade hört hela hennes bajshistoria, fatta hur mycket mer vi skrattade då!

Kvällen avslutades iaf med en Cosmopolitan på the O bar, där vi bara fortsatte att skratta!



XoXo

Kommentarer
Postat av: Law Enforcemenet

XEXEXEXEXE Det bästa jag hört på länge Anja, ser det framför mig!!!! HAHAHHA



Kram

2009-03-11 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback