Har bara lite..

..städning idag!

Behövde bara städa övervåniningen idag,  och damma nedervåningen, vilket tar ca 40 min. Min värdmamma fyllde år den 11:e, så ikväll ska alla hennes kompisar komma förbi för att dricka kaffe och äta tårta. Så hon ska städa nedervåningen eftersom det är skitmkt jobb.

Kunde inte öppna ögonen imorse när alarmklockan ringde. Trodde att jag drömde och kunde fortsätta sova, vilket resultera i att jag kom ner kvart över 8, men äsch, jag är inte i lumpen!
Såg att barnen fortfarande var i pyjamas, så jag klädde på Mak. När min värdmamma kom ner sa hon att de ska gå med pyjamas till nursery idag (?)

Sen kom jag på, det är Red Nose Day idag, en insamling för barn med cancer ( I Think ), det säljs tröjor här också som är hur coola som helst, svart-vita är de, dt finns människor på tröjorna , som alla har röda näsor men på bilden är det bara näsan som är röd.
Ska lätt köpa en sån :D

Igår var vi som sagt i Westfield, köpte en tvärcool tröja på Berschka med Bart Simpsons tryck på, så COOL och ett par tights från Zara. Efter det gick vi till Wagamama (ett thaiändskt ställe) för att äta. Bredvid oss satt det ett par och åt mat, vi trodde det var deras första date, fråga mig inte varför men jag började analysera hela deras date. HAN pratade under hela dejten och koncentrerade sig på att hålla ögonen på bara henne, medan hon åt och kollade runt och drack sitt vin. När vi var klara och skulle betala såg vi att hon ätit upp all sin mat och druckit upp hela sitt vinglas medans han fortfarande hade allt kvar.
Jag ville dö av skratt, satt verkligen och koncentrera mig på deras date, han märkte väl säkert inte ens att jag tittade på dom så fokuserad som han var, fast jag såg att hon blev obekväm av att jag tittade på de hela tiden, så¨jag bestämde mig för att stirra istället :D







XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback