Har så mycket..

..tankar just nu!

Saknar verkligen alla där hemma, men jag saknar varken Sverige eller Norrköping!
Vill hem och träffa min familj och  mina kompisar, saknar er alla sjukt mycket.
Vill vakna på morgonen i min egna säng efter att ha sovit bort hela dagen, duscha i MIN dusch, fixa mig i MITT hem, ringa MINA kompisar och träffa de för en fika i Coffe House, gå förbi Merdi en stund ta en kaffe med henne och kedjeröka. Gå ner för backen för att ta buss 117 eller 118 och komma hem igen, dricka kaffe med min mamma och fixa mig för en fika i Soda med Vanja och alla andra.

Det låter sjukt, ni tänker säkert; OMG hon är i London och saknar hem. För att vara ärlig saknade jag inget alls i början, men nu dör jag nästan tror jag, vill bara se alla och kunna skratta åt våra dumma saker och interna skämt som ingen annan nånsin kommer förstå sig på.
Det är oerhört jobbigt att vara ifrån alla, jag har en chans att komma hem i April på min brors 19-års dag, men jag ska INTE komma, kommer jag hem då så kommer jag inte vilja återvända till London.
Kommer jag hem i April så har jag bara varit här i 2 månader, jag måste hem sen i Juni på min brors student och jag vill inte flyga hem varannan månad, inte bara för att jag är livrädd för att flyga utan för att jag kommer spricka om jag måste lämna alla igen.

Jag älskar er alla sjukt mycket och saknar er till döds, hur jag har klarat mig nu i en månad UTAN er kommer att förbli ett mysterium för mig.
Visserliger har jag kompisar här, Danira och Melisa är underbara. I, A, S o M ringer nästan varje dag och kollar hur det är med mig och jag uppskattar det verkligen jättemycket.
Alla mina kompisar i Sverige frågar också hela tiden hur jag har det, jag har det bra, oroa er inte för nåt. Jag saknar er bara, inget är detsamma utan er.

Har så mycket tankar och funderingar just nu kring allt och alla. Det bor lika mycket människor i London som det bor i hela Sverige, bland så många känner jag mig ändå helt själv och ensam. Jag vill att folk ska komma och hälsa på mig men hur kommer det bli sen när ni lämnar mig så som jag lämnade er ?















XoXo

Kommentarer
Postat av: älin

hej

nej inte just precis vart men mamman sa att domhade typ college eller nåt jättenära, sen pratade hon om ealing broadway tube- stoppet, så dom måste ju bo i närheten av metron/tunnebanan:) hoppas på det iaf:P okej så vad finns att göra i ealing då?:P

ja jag går hemma utan jobb och allting, komhem från usa i januari så jag är redo att sticka närsomhelst:D

Postat av: älin

ja det verkade som det var nära tunnelbanan, ska kolla upp det:9

japp som aupair, 4 månader blev det sen pallade jag inte mer i den familjen, plus att så mga hemma här blev sjuka, morfar, mamma,brorsan lill kusinen. s det blev bara mer och mer:P

okej men kan man ta tunnelbanan in till london så är det ju perfekt:)

ja jättegärna! vet juikväll om det blir säkert ealing eller om det inte blir det:D

2009-03-12 @ 14:54:34
URL: http://elinteborn.blogg.se/
Postat av: älin

nej det är inte 100% klart än, men efter telefonpratet ikväll så ska det väl varar klart. åker du genom nån organisation?

ja de skulle va hurkul som helst!

har du msn åså? kan vi prata fär, aningen krångligt det här:P

kram

2009-03-12 @ 15:02:18
URL: http://elinteborn.blogg.se/
Postat av: pega

Nu blir jag tårögd..

nu gråter jag av att läsa det du har skrivit..

Ditt skratt,ditt fina leende anja..Du fick en att våga le..Och den tiden som jag var som värst så var du den enda som kunde få mig bli trygg,den enda som jag vågade öppnna min dörr för..

Men nu är inget detsamma..Det du har att ge mig kan ingen annan ge mig av mina vänner..Alla ni betyder på olika sätt..Din värme finns så mycket ..



Jag vill hälsa på dig..Men säg när man kan komma till dig så bokar ja biljett ...Jag är beredd att komma och hälsa på dig

äLksar dig/pega

2009-03-12 @ 17:36:12
URL: http://peggy.blogg.se/
Postat av: Merdi

Hejjj bebisss gud alltså kad citam placem...nepisi vako fan dosta sam plakala kad si otisla u sta god da pogledam plakala sam dostaaaaa sakknarrr dig maaaasssooorr går ej förklara i ord du e min zivot ällssskkaarrr digggg masssooooorrrrr

2009-03-13 @ 01:12:39
Postat av: gia

fin bild ;)

2009-03-14 @ 00:26:45
URL: http://mammagia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback