Har tyärr inte..

..blivit så mycket uppdatering!

Jag har fullt upp 24/7 med barnen, hinner verkligen inte skriva nåt!
Igår städade jaghela över och nedervåningen, tog barnen till nursery och efter nursery gick de på ett kalas efterkalaset var det dags att sova och jag skulle stryka lite kläder, sen gick vi till parken, de åt mat, plockade undan efter dom, städade nedervåningen, sen vad det dags att bada dom. Min värdmamma var med mig hela dagen och hjälpte till, vi var demolerade vid dagens slut.
Efter det kom Melisa och hämta mig, gick för att köpa glass och sen hem till Danira, kollade på Gossip girl och 90210, Danira somnade i soffan, så jag följde Melisa hem en bit och däcka så fort jag kom hem.

Imorse kom Mak och väckte mig genom att öppna min dörr och säga; JAG VÄCKTE DIG! Jag var i princip redan halvvaken för han väckte mig en kvart innan jag skulle vakna ändå, han hämtade alla sina leksaker in i mitt rum så jag sitter begravd nu i allt möjligt!

Nu ska jag ocg min värdmamma åka till Westfield och shoppa lite, boka tid till barnens frisör och sen hämta upp dom från dagiset.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback