I dont like..

..living under your spotlight!

Kan inte få ut Jennifer Hudsons låt, spotlight, ur huvudet fan :S inte så jäkla konstigt när den är på radion 24/7 som spelas 24/7 i det här huset, men jag har inget emot musik som spelas hela tiden, så it's coooool!

I lördags var vi ute, vi var i Sound.
Sound är den första nattklubben jag besökte när jag kom till London, hade kul första gången och trodde att det var WOW där, men efter att ha varit på andra klubbar fattade jag att det inte var värsta grejen. Men när vi var där i lördags, herregud vad roligt vi hade!
Har inte haft så kul sen vi var i Arts Club, vet inte varför men musiken och allt var bara så bra. Har tyvärr inga bilder från kvällen, eller jag har några men alla är FUCKED UP!
Fattar inte hur vi lyckades ta så fula kort om jag ska vara ärlig, för mkt dricka? maybe..

min data krånglar nu, får uppdatera sen igen.

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback