I really..

..dont know!

Vet verkligen inte vad jag ska skriva här mer, samma visa dag in & dag ut! Har inte träffat tjejerna å hur länge som helst heller, Danira kom förbi en stund med Luna idag eftersom det regnade ute och vi inte kunde gå ut till parken med barnen.

J ringde igår och vi snackade ihjäl oss, mest om fotboll. :S
För er som inte vet så träffade jag J på Sound i lördags när vi var ute och rökte (man går inte ut på balkonger och röker utan man måste gå ut på framsidan) så vi 3 satte oss ner på en liten bräda för att röka när J och hans kompis kom fram till oss, och så wasted som jag var, bad jag dom sätta sig ner bredvid oss.
Jag; u can sit here in our VIP
J; Is this VIP? Don't we get a bracelet or something.
Så jag gav han ett av mina armband.

Igår när han ringde dog vi av garv åt just det.
Nu ska jag se på Gossip Girl!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback