Idag har jag..

..shoppat lite!
 
Kände att det var ett tag sen jag shoppade, så medans barnen var i Twins Club gick jag till Ealing för att shoppa lite. Köpte en massa saker, bla 2 Britney Spears parfymer som jag ÄLSKAR. Älskar iofs alla hennes parfymer, med de två jag köpte hade jag inte, så jagh ar uppgraderat mig lite.
Efter shoppingen gick jag hem till Danira en stund, hon har babysitting ikväll så hon och Melisa ska kolla på film och serier och jag ska på date med I.
Vet inte riktigt om jag orkar om jag ska vara ärlig, det är fult väder, det regnar 5 min sen är det sol i 5 min, skitjobbigt asså, men jag antar att det är sånt man får ta efter att ha haft hur fint väder som st de senaste 2 veckorna. :(









XoXo

Kommentarer
Postat av: älin

hehe nu blire säkertfult väder lääänge, bara för att jag kmr dit:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback