Jag tror jag har..

..skrattat mig halvt fördärvad!

Kollade nyss på nån engelsk serie/film, spelar ingen roll det var hur B som helst!
Iaf, den här saken på TV handlade om några gangsters som letar efter nån snubbe, hotar varandra till döden osv.
Vänta, det finns en poäng i det hela, de flesta vet vilket dialekt engelsmännen har, och ni ska bara höra när de hotar varandra till döden, jag tror inte att jag har skrattat såhär mycket sen Melisa sa att Eiffeltornet ligger i London (hon har bott här i 2 år snart).

Mina värdföräldrar förstod ingetting, så jag var tvungen att förklara och sen fråga hur någon kunde bli rädd för det där. Om någon skulle attackera mig på gatan och börja hota mig, skulle jag kissa på mig av skratt, be personen i fråga att vänta en stund och sen fråga vad den ville.

Om ett gott skratt förlänger livet lär jag inte dö snart ( I hope)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback