Kan väl..

..skriva nåt!

Mina v-föräldrar har gått ut för att ta en drink tror jag och jag är barnvakt. Rätt lungt med tanke på att barnen sover så jag kollar på TV och surfar runt lite på nätet.
De har varit lite sjuka och haft feber rätt så mycket, de har fått medicin så I hope they'll be fine soon :)

Har inte gjort så mycket idag, var hos doktorn för att anmäla mig som en engelsk patient (HAHA, DEN ENGELSKA PATIENTEN), hämtade upp barnen från nursery, gav dem mat, kollade på Balamory, de sov en stund, sen till parken, sen hem för att äta, leka med dom, bada dom och nu sover dom, a very busy day!

Imorgon ska min v-familj och Daniras v-familj till legoland så vi ska ut och utforska staden igen och sen på kvällen ska vi till Maya.
Igår kväll var vi på the Lodge Tavern och tog några drinkar i brist på annat att göra. Danira hade lärt känna en ny tjej i parken som heter Kate, så vi gick för att lära känna henne, asskön tjej faktiskt. Äntligen en engelsk kompis, HAHA! Som Dado sa; (Daniras v-pappa) VA, HAR NI EN ENGELSK KOMPIS? hahaha

Inget mer har hänt, uppdaterar mer imorrn om jag har tid så jag kan berätta om våran dag/helg

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback