Man uppskattar..

..sin fritid så mycket!

Jag har märkt hur mycket man uppskattar när man får lite tid för sig själv. När jag inte jobbade var jag ju nästan jämt själv och kunde göra vad jag ville och det tråkade ut mig, självklart!
Satt uppe till 5-6 på morgonen och chattade med Vanja (oftast) på msn, skrev romaner till varandra om allt & inget. Vaknade dagen efter vid 3-4 tiden, drack kaffe åt mat, gick ut en stund sen hem för att göra samma sak igen.
På helgerna drack jag jämt, anitgen gick vi ut eller bara satt hemma hos Merdi (oftast).

Nu när jag har såhär sjukt mkt att göra om dagarna uppskattar jag verkligen de här 2 timmarna då barnen sover och jag får vara för mig själv en stund och bara vara.
Samlar på mig nya krafter och har ork att lga mat till de sen, städa efter dom, leka med dom, ta de på toaletten och sen kl 8 sover de igen, så himla skönt.

Nu blir jag inte längre uttråkad på min fritid, jag vet inte vad jag ska göra först när jag får åtminstone en timme ledighet, men nu vet jag iaf att jag ska ut och ta en cigg och sn hoppa in i duschen innan de vaknar :D



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback