Min värdmamma påstår..

..att jag dricker för mkt cola?

Japp, det sa hon idag när vi hade ätit färdigt igår, kom på nyss att jag inte har nämt det. Så idag har jag som en nörd gömt cola i mitt rum och druckit. Vem fan gömmer drycker i sitt rum om inte jag ? Inte för att hon bryr sig om jag dricker så mycket cola eller, utan hon tror jag kommer få kramper i magen :S KNAPPAST, jag kan handskas med Coca Cola :D

Ikväll har jag babysitting hos en fransk familj som Danira brukar babysitta hos, men Danira måste ta hand om Luna idag så hon sa till mig att gå dit. Jag har inget emot att sitta barnvakt åt ett barn som sover, problemet är att den här familjen inte har en TV, DET ÄR 2009!
Aja, de har en dator iaf, jag kan sitta på msn om inget annat. Bättre det än att sitta och läsa böcker tex .

Nu måste jag en sväng förbi Danira också för att fixa hennes hår till imorgon.


Coolaste t-shirten EVER!


Mit cola stash :D

XoXo



Kommentarer
Postat av: älin

cool t-shirt juh!

haha ser ut som min gömma ja hade i usa. fick inte äta i mitt rum för min v-mamma. men gjorde dte ändå såklart, och gömde stuff,chips å sånt:P hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback