Mitt coca-cola beroende..

..är tillbaka!

Jag var sjukt beroende av coca-cola för ett tag sen, det var allt jag drack i princip (om man bortser från kaffe). Sen äcklades jag av cola eftersom jag drack 2 liter ljummen cola efter att jag festat en hel kväll, när jag kom hem la jag mig för att sova och hade en 2 liters flaska bredvid mig i sängen och drack varje gång jag vakna till och det resultera i att den blev ljummen och jag äcklades av bara tanken av cola.

Efter ett par månader kunde jag dricka det igen, men då var det bara den på burk, om den var iskall och nyöppnad. NU kan jag inte sluta dricka cola eftersom alla här köper just cola på burk, fast 12 pack. Idag har jag druckit 5 color :O sen jag vaknade, (vaknade 6 imorse) .
Inte nog med att jag kissar varannan minut, jag börjar få ont i magen också och inte för att jag har druckit för mycket utan för att jag dricker den så snabbt så att den inte blir ljummen.

Herregud asså, hade jag läst det här på någon annans blogg hade jag nog trott att personen i fråga inte mådde psykiskt bra, inte för att jag tror det om mig själv, men men!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback