My friend has..

..done it again!

Måste berätta att min kompis (kallar henne fortfarande X) har gjort det igen, igår när vi var och promenerade! Vi 3 ska ju nämligen åka till Paris en helg för Daniras födelsedag, så vi höll på att prata om Paris och en massa andra saker så frågar X mig, varför jag inte röker.
Jag; För jag har ont i magen, dessutom drack jag igår, kan innte röka dagen efter!
X; Ahaa, jag har bajsat 5 gånger idag. Jag kommer aldrig mer ha ont!
Jag; Jag har bara bajsat en gång, drf har jag ont :S
Y; Jag ha inte bajsat en enda gång idag.
X; Sen jag börja dricka de där tabletterna bajsar jag oavbrutet men när jag slutar dricka dom bajsar jag aldrig :S

Aja, inget mer med det. När vi skulle svänga in i X gata går en kille förbi oss och säger; God natt tjejer. VI DOG, som vanligt! Han sa det på bosniska och inte nog med det, han hade gått bakom oss hela tiden och vi är inte lite högljudda om man säger så.
Jag och Y (kallar den tredje för Y) fick tårar så mycket som vi skrattade medans X började prata med den här killen om nåt, o herregud vad roligt det var. Varje gång nån förstår oss så pratar vi om bajs :S



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback