Nu är jag hemma..

..från min fika meed barnen!

Det var sjukt soligt på Pitshanger Lane idag, så jag tog barnent till parken. Daniras värdmamma var där med Luna, eftersom Danira skulle laga mat lite snabbt och sen komma bort till parken så att hennes gravida värdmamma kunde gå hem och vila.

Vi orkade verkligen inte vara kvar i parken, det var så mycket folk och en massa småbarn som var äldre än barnen vi tar hand om, så vi gick och tog en kaffe i Cinnamon.
Snackade om hur vi ska göra i helgen, Luna ska fira sin riktiga födelsedag den här gången i en stor lokal och vi ska ut på lördag men kalaset är från 4-7, sen måste vi stanna kvar och hjälpa till att städa efteråt (jag måste inte, men vill). Det kommer ta ett bra tag och sen ska vi ut till Maya igen, så vi funderar ut hur vi ska hinna med allt innan kl. 9

Nu ska jag ge barnen nåt att äta.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback