Nu har jag..

..vaknat till!

Jag vaknade 6.30 rättare sagt, barnen väckte mig och de ville inte sova längre. Så jag gick upp med dom och drack kaffe, Danira hade somnat på soffan på nedervåningen och jag i mitt rum där uppe så att jag skulle höra dem på morgonen.
De lekte lite och sen vaknade Danira, jag och hon åt kex och drack kaffe (igen). Hon gick för ett tag sed måste  eftersom vi alltid måste vara hemma 8 på morgonen och börja jobba :)

Idag ska de gå på sin dans grej som börjar halv 11, innan det ska jag börja städa eftersom huset är SÅ STÖKIGT! Har inte städat ett piss sen de lämnade huset, barnet har fått stöka till hur mkt de än vill, vilket de annars inte får. Så idag blir det storstädning för min del, dessutom kommer deras moster hit ikväll och allt måste vara fixat och klart annar skmr hon säga till min värdmamma att jag inte gjort nåt.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback