Nu ligger..

..jag i sängen!

Har varit en stessig dag idag faktiskt.
Vaknade vid 8, tog barnen till nursery vid 9, kom hem, städade hela huset. Plocka upp barnen, gav dem mat, lekte med dom, la dom för att sova, strök lite kläder. Väckte barnen gav Mak hans medicin (han äter som han ska nu), sen kom Sanja med Liam och Ella, jag lekte med alla 4, fråga mig inte vad vi lekte eftersom jag hittade på alla lekar i mitt huvud. Har även ritat Balamory till Mak hela dagen, har ritat hus i alla färger. Balamory handlar nämligen om en stad i Skottland där det finns massa olika färgade hus vid havet, så dom sjunger; Can you see all the coulered houses lying by the sea? Well thats the part of the story in Balamory, laa laa laa!
Har gjort sjukt många ritningar med alla hus vid ett hav.

Glömde berätta om våran nya kompis på bussen hem i lördags, HAHA! Två killar satt vid sätena bredvid oss och började prata med oss (as usual) en av dem jobbade för L'oreal och berättade att L'oreal äger ALLA märken, whatever liksom. Men iaf så frågade han vart i Sverige jag kom från och när jag svarade Norrköping (sorgligt nog) sa han; No Shopping, u can't shop there? what a sad little town. Vi kissade av skratt.
Sen berättade han (HAN VAR 100& ENGELSK) att han vart i Ljubljana och frågade oss hur man uttalar det så Danira förklara.
D; Ljubljana.
Killen; Jebjana.
D; HAHAHAAHAHA, noo, Ljubljana.
K; Jeb-JANA!
D;HAHAHAAHAHA
K; Uhh, look at me, I can preunace it.
D; HAHAHAHAA
K; uhh, look at me, I got perfect teeth.

Asså så rolig han var, vi pratar om honom och hans kompis fortfarande, borde ha tagit deras nummer så att vi kunde umgås med dom, sjukt roliga var dom kan jag lova!
När han efter ett tag FORTFARANDE inte fatta så släpper Melisa bomben
- Samo mu reci, L i J zajedno (säg till han att lägga ihop L och J)
Jag och Danira kissade på oss nästan, hur fan ska en kille från England fatta hur mn uttalar ett ord bara för han lägger ihop L och J, asså hilirious!



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback