Nu ska jag..

..blogga lite!

Har inte haft nån tid för uppdatering. Barnen har varit hur sjuka som helst. Mak spydde igår och Mia har lunginflammation :(

Ska berätta lite om helgen.
I fredags hade jag som sagt babysitting hos en fransk familj, gick hur bra som helst. Kom dit vid halv 9 och ungen sover vid 9. Så jag satt vid datorn till halv 1 då hans föräldrar kom hem, kom hem och la mig direkt.

I lördags fyllde Luna 2 år, och som jag har skrivit tidigare överdriver de alla med sina barnkalas här, Luna som fyllde 2 år hade en DJ, EN DJ, fatta det?!
Det var hur bra musik som helst så att jag Melisa och Danira kunde också dansa och ha roligt. Vi stannade kvar och hjälpte till att städa efter det direkt hem till Danira, fixade oss och gick ut till ett ställe i Notting Hill som heter Arts Club. GUUUD VAD ROLIIGT VI HADE!
Visserligen är det ett estet ställe, men who cares? That's my type of place.
Drack absinht efter att jag lovat mig själv att aldrig i mitt liv göra det igen efter en incident för några år sen och typ 5 coctails, HADE DEN PERFEKTA FYLLAN KAN JAG LOVA!
Efter Arts Club gick vi till Kentucky Fried Chicken och åt mat.

I söndags skulle vi inte göra nåt speciellt med det blev mycket ändå, berättar om det i ett annat inlägg, här kommer lite bilder från Arts Club.



























XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback