Nu ska jag..

..ta och vila lite!

Tog barnen till parken i ca en timme, kom hem och åt mat.
Nu vill jag bara ta en cigg och hoppa in i duschen.
Jag, Danira och Melisa ska till Westfield ikväll, jag ringde Hussein och frågade om han ville med, men han visste inte och sa att han skulle höra av sig senare.

Jag är halvdöd asså, ville bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag går ut och tar en cigg. Längtar efter att få komma ut ur huset en liten stund åtminstone.
Orkar inte sitta hemma längre och gå till parken, vill träffa människor.

På tal om parken, var det en tvärhet kille där idag. Ung var han också, med ett litet barn, nu vet jag inte om det är barnets pappa eller nån bekant till den lilla pojken. Men med min tur så är det säkert hans pappa :D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback