Nu sover..

..äntligen barnen!

Dammsög  nedervåningen,moppade golven och strök färdigt allt, tom en skjorta och allt gick hur bra som helst, äntligen lärt mig stryka kläder. Barnen åt mat och min värdmamma gick för att köpa fish n' chips till mig och henne. de här barnen beter sig som om att de aldrig får någon mat, så fort man äter nåt kommer de, ställer sig bredvid dig och sträcker ut sina tungor, exakt som hundar. Men så gulligt!

Mak har sjöng i sängen tills han somnade, OLD MCDONALD HAD A FARM, IIJAA IIJAA OOOO! Osv, osv..
Bli inte chockade om ni en dag se i NT eller Aftonbladet, 20 årig Au-Pair (kommer inte hinna fylla 21) misshandlade, BRUTALT 3-åriga tvillingar. Tvillingarna är nu på sjukhuset under observation. De fick ett par rejäla smällar, läget är kritiskt med inte livshotande, återkommer när vi får mera informtion.

Ni lär se en bild på mig i tidningen, lika glad som när ni såg Kennedy när han krama Ronaldhino. De är verkligen underbara, och jag älskar dom som fan, men det gäller att ha energi för såna småbarn, speciellt 2. Den ena springer den andra hoppar, den ena bajsar på sig och den andra hoppar på ditt huvud, samtidigt som du ska mata dom och städa lite i huset. Du är bokstavligt talat SLUT när klockan slår 19.00.

Nu ska jag ut och ta en cigg, återkommer sen.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback