Pratar med..

..min bror på msn!

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

pappa har addat mig på facebook

Drazen säger:

hahahah aa herregud

Drazen säger:

hur han kämpa med att göra den

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

SKOJAR DU?

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

hahahahahahahahahahahahahha

Drazen säger:

nee ja doog av garv

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

berätta

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

snälla

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

förgyll min vardag
Drazen säger:

aa ja orkar inte anja

Drazen säger:

tänk dig bara pappa dum som han är med datorer och englaska gör en facebook

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

HAHAHAHAHAHAHAHA

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

kan tänka mig hur han satsa och svor allt möjligt

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

vänta när han ligger sin bild å facebook bara

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

i sin röda dress

» bambii - never pick the white chocolate . säger:

den han köpte i USA

Drazen säger:

hahahah

Drazen säger:

anja herregud vad ja ber att ingen hittar dne dära bildne

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback