Sitter hemma..

..med Danira!

Melisa gick precis hem, hon bor ca 10 min från oss och bad oss ringa henna, jag har inget batteri och min värdmamma har tagit med sin laddare med sig ( vi har samma mobil ) och jag vet inte vart min är, så Danira fick ringa. Hon bad oss ringa henne 3-4 min efter hon lämnat mitt hus och vi kom på det nyss, hej döda imorgon, hon är en gata ifrån att vara hemma. Men men, hon är hemma i säkerhet nu.

Satt hos mig och kollade på Superskinny vs Superfat (eller vad det heter) vi satt och pratade om hur mkt vi äcklades av mat (hade precis ätit en hel Häägen Daazs glass och fullt med andra saker) och i stunden Melisa säger att hon äcklas kommer jag på att jag glömt att jag hade tagit fram en tiramisu kaka till oss, så jag la upp den i tallrikar till oss och den var som milkshake, helt smält, men vi åt ändå, SJÄLVKLART!

Nu sitter vi och kollar på tv, jag vill äta igen så ska försöka övertala henne att äta med mig så att jag inte känner mig fet som äter helt själv!
Tack och lov så ska hon sova här så slipper jag vara helt själv <3



XoXo

Kommentarer
Postat av: Pega

DU är så vacker.

Jag saknar ditt skratt,

Jag saknar ditt leende,

Jag saknar din närhet av vänskap..

För du är verklige saknad här hemma..

När jag ser din mamma jobba så blir jag alldeles tårögd,nästan så jag vill krama om henne..Hon påminner om dig ..vill bara krama om henne men sen slår det i mitt huvudet deet är inte anja..

Älskar dig/PEGA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback