They are..

..home now!

Eller aa, min värdmamma har kommit hem iaf, värdpappa är på jobbet. stackarn var tvungen att gå till jobbet direkt från flygplatsen :S
Barnen blev katastrof så fort hon kom hem, de började gråta och gnälla för ingetting, de är alltid såna när deras föräldrar är i närheten..

Jag tog de till parken en snabbis, eller vi tog en promenad runt parken, orkade verkligen inte leka i parken, det är inte så varmt som det var igår och dessutom har jag verkligen för lite i sömn, vill däcka på plats bara jag sätter mig ner och sitter still i 5 min.

Melisa skickade sms och fråga om de har kommit hem och att vi ska sitta hemma idag och ta det lungt. (Hon menade att vi inte ska ses överhuvudtaget, NÅN AV OSS) om hon tror att jag ska sitta hemma, när jag har gjort det 2 dagar i rad, så tror hon FEL, ska göra nåt själv om det så behövs, eller så ska jag ringa I och träffa honom.
ORKAR INTE  VARA INLÅST IKVÄLL OCKSÅ!

Aja, nu måste jag göra nåt kreativt innan jag somnar.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback