Vi somnade på..

.. soffan inatt!

Danira följde Melisa en liten bit hem igår kväll och jag stannade kvar eftersom jag inte kunde lämna barnen själva.
Gav Mia medicin igen vid 10 tiden, var  tvungen att väcka henne stackarn, tack och lov så tkr hon om medicin då det var inga större problem.

Jag och Danira däckade totalt i soffan, jag på den stora och hon på den mindre. Vaknade upp med ett ryck, trots att jag bara vilade ögonen, och bad Danira lägga sig på den stora och jag gick upp till mitt rum. Hämtade täcke och kudde till henne (min säng är inte tillräckligt stor för 2). Hon sa att jag hade fått sms, trodde först hon pratade i sömnen, men jag hade verkligen fått sms och inte hört nåt, jag måste verkligen ha däckat och jags om trodde jag bara vilade mina ögon :S
Det var I som ville att vi ska ses nästa vecka, vad tycker ni, ska jag gå på en dejt ?

Snart kommer mina värdföräldrar hem från Barcelona, det ska bli skönt faktiskt. ,
Att ta hand om 3 åriga tvillingar är inte direkt det lättaste kan jag lova er.
De har varit hur bra som helst, inte frågat efter mamma och pappa, eller aa, inte mycket iaf. Mia älskar allt som är rosa, så när de har frågat vart mamma och pappa är sa jag bara att de är iväg för att köpa en pink dress till henne och det var allt.

Nu ska jag kolla på Cbeebies och ännu mer Balamory (JIPPI!)
Så hörs vi sen



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback